איך זה עובד?
באתר קיימת מערכת ניהול מלאי חכמה, בכל שלב נתון בו תבחרו את הגזרה הרצוייה לכם, המערכת תשאל אתכם – אם מעוניינים בסמל בית-ספר, לאחר שתמשיכו בתהליך, תתבקשו לבחור מידה רצוייה.
החל משלב זה, יופיעו לכם הצבעים הקיימים במידה זאת לגזרה שבחרתם

איך משלמים?

- באתר קיימת מערכת סליקה של חברת "וריפון" חברה בינלאומית לסליקת כרטיסי אשראי, מערכת בטוחה ואמינה והמאובטחת ביותר בתחום זה. לאחר השלמת ההזמנה, תתבקשו להזין פרטי אשראי, חשבונית תשלח אליכם במייל שהזנתם. כמוכן ניתן לבקש בסיום ההזמנה לבחור בתשלום טלפוני, ונציג של האתר יצור עמכם קשר במהלך יום העסקים להסדרת התשלום.

סמל בית-ספר שלי לא נכון....

- במידה ונתקלתם בסמל בית-ספר לא נכון או ישן, ניתן לפנות אלינו דרך טופס פניות  באתר, ואנו נדאג מיידית לתקן את הטעות

שירות משלוחים – מה האפשרויות?

- לפניכם מספר אפשרויות, בעת השלמת הליך ההזמנה, מילוי הפרטים וכתובת למשלוח, שלב אחד לפני הזנת פרטי כרטיס אשראי, תתבקשו לבחור סוג משלוח.
קיימים מספר אפשרויות:
1. איסוף עצמי – רחוב שרת 47 כפר יונה, בתיאום מראש בלבד, שיכות הלקוחות יצור עמכם קשר
ימי א'-ה' – 16:00-20:00
ימי ו' וערבי חג : 9:00-13:00
2. שליח עד הבית – בעלות של 15 ש"ח, החבילה תגיע אליכם עד פתח הדלת או מקום העבודה  ע"י שליח של חברת "צ'יטה-משלוחים"

3. דואר רשום - משלוח חבילה לבית עסק הקרוב לבית-מגוריכם ע"י שירות של "צ'יטה-בוקס"  ללא עלות.


איפה מדפיסים את הסמל?
- בחולצות שלנו אנו מדפיסים את סמל בית-ספר בין החיבורים של קו בית-שחי לקו תפר כתף

שאלות תשובות

איזה צבע מדבקת בית-ספר?
- אנו מדפיסים מדבקת סמל בית-ספר בצבע לבן ע"ג חולצות כהות
מדבקת סמל בית-ספר בצבע שחור ע"ג חולצות בהירות.
במידה ותהיו מעוניינים אחרת, ניתן לציין זאת בהערות בעת הזמנת סל המוצרים.

איזה חברה המוצרים המוצעים באתר?
- אנו משווקים מוצרים של חברת "סנס-טקסטיל"
כל המוצרים הינה באיכות גבוהה, עם מרקם בד נעים ואיכותי העמיד לאורך תקופה ארוכה.

תוך כמה ימי אספקה המוצר יגיע אלי?
- אנו מתחייבים עד 10 ימי אספקה ללקוח, רוב הפעמים המשלוח יגיע אליכם לפני.

מה שעות האספקה?

-שעות האספקה של השירות שליחים "צ'יטה" נע בין השעות 8:00-16:00, למעט מקרים חריגים אשר נקבעים ע"י חברת השליחיות.

האם יש טלפון בו אוכל לדבר עמכם?
- כמובן, ניתן להתקשר למספר 072-2231211 ואחד מנציגינו ישמח לשוחח עמכם, עקב עומס פניות והזמנות השיחות מופנות לחברה חיצונית אשר רושמת את בקשותיכם ואחד מנציגינו ישוב אליכם תוך 3 שעות. בתחילת השיחה יש לציין כי ההודעה עבור אתר תן-טריקו.

האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?
- ניתן להזמין במספר טלפון 072-2231211 בימים א'-ה' בין השעות 08:30-15:30, במידה ואין מענה, ניתן להשאיר הודעה באתר ואחד מנציגינו יחזור אליכם באותו יום העסקים.

ראיתי צבע במניפת צבעים צבע שמצא חן בעיני, אך הצבע לא מופיע לי לאחר שבחרתי את החולצה?
- קיים באתר מערכת ניהול מלאי, לאחר שתבחר מוצר, תתבקש להזין מידה, לאחר שהזנת את המידה הרצוייה, מערכת ניהול המלאי תציג לך את כל הצבעים הקיימים במלאי בהתאם לגזרה ולמידה שבחרת.

האם החולצות מתכווצות לאחר כביסה?
- כיום בענף הטקסטיל, קיימים סוגי בדים שונים.
בין מוצרינו קיים התכווצות מינימלי שנע בין 2% ל- 5% ממידות המוצר.

איך אדע מה המידה שלי?
- לנוחיותך קיימת טבלת מידות לכל המוצרים באתר. כל המידות בטבלה הינן בסנטימטרים.
שימו לב! במוצרי הפוטר עונת החורף קיימת מנג'טה בתחתית החולצה או בחלק העליון במכנס, הכוונה לשרוול גומי אשר מתרחב.

יש מבצע של 6 חולצות ב-100 ש"ח, ואין לי צורך בכל ה-6 באותה מידה, מה אני עושה?

אכן בעת ההזמנה לא ניתן לשנות מידות במבצעים השונים, לרשותך, בסיום ההזמנה בעת הגעתך למילוי פרטי הלקוח ניתן לרשום בקטגוריית "הערות" בקשות מסוג אלו לשינוי מידה של אחד המוצרים במבצע ולציין את המידה, יש לזכור כי החלפת מידה של אחד המוצרים במבצע, צריכים להיות בטווח מחירי המבצע לאותה קטגוריה, למשל: אם בחרת מידה 8 לדוגמא, ומעוניינים לשנות את אחת המידות במבצע, ניתן לשנות בטווח המידות 6-18, מידות גדולות מאלו כלומר S+ ומעלה, לא יהיה ניתן לשנות, כנ"ל למוצר אחר שונה מהמבצע.  

 

ביצעתי הזמנה, הזנתי פרטי כרטיס אשראי, אני רוצה להוסיף עוד מוצרים להזמנה,מה עושים?

כאמור במידה וביצעת הזמנה והזנת פרטי אשראי וקיבלת אישורעסקה, לא ניתן לשנות או להוסיף מוצרים בהזמנה, במידה וביצעת הזמנה ובחרת שירות שליחים עד הבית, ונזכרת שיש לך עוד מוצרים לרכוש, ניתן לבצע הזמנה חדשה ובסוף העסקה לבחור לדוגמא" איסןף עצמי" ובהערות לציין שכבר קיימת הזמנה על שמך, אנו מתייחסים להערות אלו ונאחד לך את 2 ההזמנות במשלוח אחד.

© 2018 כל הזכויות שמורות לתן טריקו - תלבושת אחידה