איפה קונים חולצות בית ספר? | הזמנת תלבושת בית ספר - תן טריקו

איפה קונים חולצות בית ספר?

חולצות לבית ספר רק בתן טריקו

כל תלמיד מגיע לבית הספר כשהוא לבוש בבגדי יומיום פשוטים שמתאימים ליום לימודים בבית הספר. ישנם בתי ספר שבהם יש חולצות לבית ספר בסגנון מסוים, חולצות תלבושת, שכל התלמידים חייבים ללבוש. נושא תלבושת אחידה הולך ופוחת ככל שחולפות השנים, ומרבית בתי הספר כיום מאפשרים לתלמידים להגיע בכל בגד שיחפצו בו. אולם, למרות זאת ישנם בית ספר שמחפשים חולצות לבית ספר עם סמל בית הספר. ומדוע? חלק מבתי הספר מעוניינים במעין תלבושת ביניים, ומאפשרים לתלמידים להגיע בכל חולצה או צבע, כל עוד הן מכילות את סמל בית הספר. ישנם בתי ספר שמעוניינים בהדפסה על חולצות לבית ספר דווקא לימי טיול וכדומה, על מנת שניתן יהיה לזהות בקלות מיהם הילדים ששייכים לקבוצת בית הספר.

הזמנת תלבושת בית ספר

חולצות לבית ספר הן פריט הלבוש השימושי ביותר אצל ילדים בגילאי 6-18 בערך. ילדים בגילאים אלו רוצים, פעמים רבות, להפגין את טעמם האישי בלבוש ולהראות את הייחודיות שלהם. עם זאת, בתי הספר השונים אינם יכולים תמיד לאפשר לתלמידים להגיע בכל לבוש, בגלל סיבות כמו פערים במצב הכלכלי, אופנות שאינן תואמות את רוח המקום, וכן הלאה. חולצת בית ספר יכולה לפתור את הבעיות הללו. כל תלמיד יכול לבחור חולצןת לבית ספר בסגנון ובצבע האהוב עליו, ועדיין להישאר במסגרת האפשרויות של בית הספר, וללבוש חולצות לבית ספר המכילות את סמלו.

בגלל כל הסיבות האלה, אנו מציעים לכם חולצת בית ספר איכותית, בשלל צבעים וסגנונות, עם אפשרות להדפסה של כל סמל.  אצלנו תוכלו להזמין חולצות איכותיות, וליהנות מהדפסה איכותית על גבי החולצות, ליצירה של חולצות בית ספר יפהפיות וטובות, בכל המידות., הדפסת חולצת בית ספר היא חוויה מיוחדת, אשר מאפשרת לכל תלמידי בית הספר להרגיש חלק ממשהו גדול, חלק מבית הספר שלהם. אנו מציעים לכם הדפסת חולצות לבית הספר באיכות גבוהה, ובמגוון סגנונות ועיצובים על פי טעמכם.

הדפסה על חולצות בית ספר

הדפסת חולצות בית ספר היא תהליך פשוט מאד. בוחרים חולצה חלקה שמתאימה לתלבושת בבית הספר, ומדפיסים עליה את סמל בית הספר.  הדפסה של חולצות בית ספר מתאימה לבתי ספר אשר רוצים ליצור חולצה שהיא מעין תלבושת אחידה, אך עדיין לאפשר לתלמידים ליהנות מחפש בחירה בביגוד שלהם. ניתן להדפיס חולצת בית ספר במגוון דוגמאות וצבעים, וכך לאפשר לכל אחד ללבוש חולצה בסגנון האהוב עליו, ועדיין עם הסמל הקבוע של בית הספר. הדפסת חולצות בית ספר מתאימה גם לשימושים מיוחדים, כמו למשל כאשר יוצאים לטיול מטעם בית הספר, ומעוניינים לזהות בקלות את חברי הקבוצה.

מי אנחנו

תן טריקו חולצות בית ספר

חנות אינטרנטית לרכישת תלבושות לבית ספר
האתר קיים משנת 2015 ומשווק תלבושת אחידה כל בתי הספר בישראל בשירות משלוחים
באתר קיים קטלוג בנים ובנות בה ניתן לרכוש למעלה מ-25 גזרות שונות לצד 50 צבעים וגוונים של חולצות
קיימים אצלנו כל המידות החל ממידה 6 ועד מידה XXL
קיים גם שירות יחודיי של הזמנת מדבקות סמל בית ספר
ניתן לבחור במדבקה להדפסה בבית או במדבקות חד פעמיות עם סמל בית ספר

למעבר לאתר – לחצו כאן

0
0
המוצרים שלך
העגלה שלך ריקהמעבר לחנות

שימו לב!
ההזמנות ימסרו לחברת המשלוחים
לאחר חג פסח
החל מ- 30/4